Особливості зносу двигуна трактора, ремонт та діагностика
Більш ретельну увагу необхідно приділяти обладнанню з відпрацюванням двигуна понад 4000-5000 мотогодин. Йдеться не тільки про таке явище, як «втома металу», але також непомітне спрацювання внутрішніх вузлів агрегату протягом тривалого часу. Такі компоненти необхідно частіше контролювати, перевіряти кожен елемент та вузли.
Для впевненості у працездатності, перевірку необхідно проводити мінімум раз на 3-4 місяці, при цьому проводиться діагностика самого двигуна, електроніки пристрою. У сучасних двигунах з електронними системами управління, виявляти несправності за зовнішніми ознаками набагато складніше. Раніше тракторист, інженер, слюсар могли самостійно визначити несправності обладнання за кольором диму, сьогодні такий метод не практикуэться. Електроніка сучасних систем у такий спосіб реагує на різні параметри, зміни у функціонуванні, регулюючи подачу палива, тому «на око» визначити несправності неможливо.
Зміни у функціонуванні обладнання можна визначити при газуванні трактора на підйомах, розворотах техніки, проведенні складних маніпуляцій, коли відбувається сильний вихлоп диму, змінюється колір, що може говорити про несправності у вузлах трактора.
Тому інженерно-технічна служба повинна періодично проводити калібрування програмного забезпечення модулів управління обладнання, при необхідності, здійснювати відновлення. Такі роботи потрібні для досягнення узгодження сигналів, що подаються модулем управління, приймальних сигналів, що управляють електронними компонентами трактора.
Також, періодично необхідно виконувати тестування, оновлення ПЗ, так як виробник періодично вносить доповнення до функціоналу програм управління. Вони впливають на працездатність двигуна, комплектуючих і агрегатів загалом.
Капітальний ремонт двигуна трактора
Капітальний ремонт передбачає такі роботи:
- заміна поршневої групи;
- шліфування колінчастого валу;
- шліфування розподільного валу;
- ремонт ГБЦ.
Поточні ремонтні роботи
Поточні ремонтні роботи з нормалізації функціонування двигуна, передбачають заходи щодо заміни комплектуючих:
- поршні, поршневі кільця, пальці;
- упорні півкільця, вкладиші;
- ГДЦ: рокери, клапани, масловідбивні ковпачки;
- ремінь, ланцюг приводу розподільного валу;
- прокладки, сальники. Заходи щодо ремонту обладнання передбачають гарантію.
Після проведення таких робіт, виконуються випробування на стенді.
Також провадиться ремонт двигуна під ключ:
- демонтаж двигуна;
- ремонт двигуна, паливної системи, системи охолодження;
- встановлення двигуна, пусконалагоджувальні роботи.
При оснащенні двигуна турбокомпресором, виконується його діагностика та ремонт. Комплексні послуги з ремонту агрегатів передбачають безліч заходів, що дозволяють покращити функціонування обладнання.
Замовити ремонт двигуна трактора або інших деталей в СБ ПРО-Сервіс можна за контактним телефоном компанії - (096) 391-60-11.